ceturtdiena, 2012. gada 1. marts

29

Adrese: Bauskas iela 29, Rīga.

Jā. Tā saucas kafeinīca - 29. Kopā ar robo klaiņojām vairāk pa mana mitekļa pusi. Ārā pavēss, nemīlīgs. Ko darīt? Jāiet iedzert pa kāda alum! Teikšu godīgi. Šo kafeinīcu es jau kādu laiku zināju un tieši tādēļ starp visiem mana rajončika ūķiem izvēlējot tieši šo. Pārgājām pāri tiltiņam, mazliet uz priekšu un vualā! Kārtējā iestāde, kas atrodas pagrabā!

Plāns par alus iedzeršanu gandrīz izjuka, jo brīvs bija tikai 1 (!) no 5 galdiņiem. Un jau atkal ne miņas no draudīga paskata ļautiņiem. Aiz letes šoreiz atradās dīvaina paskata bārmene, kura nespēja nolaist no manis acu. Vai nu tāpēc, ka esmu neatvairāms, vai arī tāpēc, ka neizskatījos pēc ierastās publikas, kas šoreiz bija pusnodzērušies veči ''spēka'' gados. Ceru, ka otrais variants. Alus. Gandrīz nav! Nevienas izlejamā alus šķirnes, nu howthehell tas var būt?! Pie ieejas ledusskapī tautā sauktais trīskaķu alus - Tumšais Brālis. Blakus gozējās arī viņa gaišais variants. Bez kaķiem. Un arī DVUĻAS! Nu tak dvuļas bārā - tas jau ir dīvaini. Es paņēmu tumšo Brāli (Ls 0.65), Robčiks gaišo (Ls 0.59) un piesēdām vietā, no kuras mazliet izmežģījot kaklu bija iespējams pa TV vērot kārtējo seriālu par krievu policijas ikdienu. Bārmene pa tai starpai acīmredzami nevēlējās mūs apkalpot. Tad, kad saprata, ka sveikā cauri netiks, pēdējā mirklī pat atcerējās piedāvāt glāzes. Jā, TV ir. Vēl bija arī 2 (tikai) krēsli pie bāra, kas pēc izskata man personīgi atgādināja ultramodernus pisuārus. Prasti koka galdi, salikti tā, ka ja visas vietas būtu aizņemtas, tad mana dirsa noteikti būtu piespiedusies kādam pie muguras. Par maz vietas (par daudz galdu?). Pie debesīm (griestiem) karājās ļooooti miniatūra izmēra diskobumba, kas atstaroja kaut kādus nožēlojamus gaismekļus, kuri atradās aiz letes virs pudeļu rindas. Alkohols? Bez alus, jo šo izvēli es sauktu tiešām bez, visa iespējamā vieta aiz letes bija aizkrāmēta ar dažnedažādiem stiprajiem drinkiem. No šņabjiem reti ko zināju, bet vismaz kvantitāte mazai iestādei nepārspējama. Īpaši iekrita acīs nosaukums ''Катюша''. Varētu būt labs gāzējs! Viskijos izvēle tik cienījama, ka pat man būtu ko dzert! Kaut gan protams neiztikt arī bez standarta ļergām. No konjakiem augšējā plauktā manas acis uztvēra pat pudeli Hennesy. Un tas viss par zemākām cenām nekā bāros pieņemts. Novēroju, ka kāds jaunēklis, šo vietu arī izmantoja nevis kā bāru, bet gan vienkārši kā veikalu. Ēst? No citiem apmeklējumiem atcerējos fantastiskus gaļas pīrādziņus par jaukām cenām. Bet neraža. Šoreiz tie nekur nebija manāmi pat ar manas rentgenredzes palīdzību. Tā kā apkalpošana bija manī nogalinājusi, jebkādu vēlmi komunicēt ar personālu, pīrādziņu mistiskās neesamības fenomenu noskaidrot nedevos. Nočortojos un devos uz labierīcībām. Jā, tādas ir. Viena šaura kabīne. Toties tīra un svaiga. Rindas nekrājās, jo alu neviens cits nedzēra. Beigu beigās man neparedzēti mainījās plāni, so šai iestādei bolgā vairāk vietas netiks.

Laiks: darbadiena 18:30-19:20

APKOPOJUMS:

Pieejamība: 23. un 26. autobuss no centra ideāli (pietura Pirmaden). Turpat netālu arī 10. tramvajs, mazliet tālāk 27. trolejbuss (Vienības gatve) un sazin kādi vēl autobusi. 7p

Telpas: Acīm pilnīgi nav kur pieķerties. Punkti tikai par tīrību. 2p

Apkalpošana: Bezpersoniski, nekulturāli, pieklājības nav. Rodas iespaids, ka esmu pateicību parādā par to, ka mani vispār apkalpoja. 0p

Dzērieni: Ja ne švakā alus izvēle, tad viss būtu labi. Stipro drinku cienītājiem patiks! 6p

Publika: Mierīgi, nodzērušies pusmūža vīrieši. Par spīti visam, nelāgs aromāts nebija jūtams. Vismaz darbadienā briesmu procents nulle. 6p

Labierīcības: Punkti par tīrību. Jo ja pat man tur likās par šauru... 3p

Extras: Nu miniatūrā diskobumba nav uzskatāma par extru. Un nekā cita ievērības cienīga ietādē vispār nebija. 1p

Galavārds: Iespēja mierīgā atmosfērā ieraut ko stiprāku. Lai gan tuvojas vasara un tad aktuālāks būs alus, kura šeit diemžēl gandrīz nav. Ceru uz pīrādziņu atgriešanos, pretējā gadījumā neredzu jēgu apmeklēt šo iestādi.

Vidējie punkti: 3.57p

Pētījumā piedalījās: Vilcēns, Robo.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru